Obserwatorzy

niedziela, 18 stycznia 2015

Po przerwie...

Moja blogowa niemoc wreszcie odchodzi i mam nadzieję, że wpisy będą pojawiały się częściej.
Dzisiaj sporo fotek. Najpierw to, co wreszcie udało się skończyć a na koniec część z tego, co ciągle czeka na swoją kolej.

Serwetki niestety jeszcze nie krochmalone.










Poduszki...



Dywanik...



Na koniec trochę kwadratów do różnych porozpoczynanych pledów i poduszka.






Pozdrawiam wszystkich wytrwałych, którzy do mnie jeszcze zaglądają. Pomimo, że pisać mi się nie bardzo chciało, to odwiedzam Wasze blogi zawsze z wielką przyjemnością.

8 komentarzy:

  1. No widzę, że dużo się działo ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. zakwadratowałaeś się :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, ile kwadratów :) Serwetki piękne nawet bez krochmalenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki podobają mi się nawet bez krochmalu, widzę, że się zakwadratowałeś - czekam co z tego wyniknie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile różności i jak kolorowo:) Serwetki śliczne i wyobrażam sobie piękny pled z tych tęczowych kwadratów.

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)